FaQ

najčastejšie otázky klientov a naše odpovede

Otázky a odpovede

1. Ako funguje platba za asistenta? Musím platiť za asistenta aj keď ho nevyužívam?

Nie, platíte len za čas a služby, ktoré si objednáte. Svoju požiadavku zadáte e-mailom alebo priamo asistentovi cez WhatsApp a platíte len za reálny čas, ktorý je potrebný na splnenie Vašej požiadavky. Priradený asistent zostáva Vám k dispozícii a v prípade potreby nemusíte riešiť opätovné objednávky prác. Týmto spôsobom získate flexibilitu a kontrolu nad Vašimi nákladmi.

2. Ako prebieha fakturácia Vašich služieb?

Fakturácia našich služieb je veľmi jednoduchá. Po dokončení zadanej úlohy Vám zašleme faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 14 dní. Avšak, ak potrebujete predĺžiť splatnosť faktúry, môžete nás o to požiadať a splatnosť faktúry sa Vám predĺži. Ak využívate nášho asistenta na flexibilnú pracovnú činnosť, a teda ho oslovíte vždy len vtedy, keď  potrebujete jeho pomoc, dostanete faktúru s reportom práce za uplynulý mesiac začiatkom každého mesiaca. Týmto spôsobom sa snažíme byť čo najtransparentnejší a zároveň Vám ušetriť čas a starosti s fakturáciou.

3. Ako zaručujete ochranu osobných údajov a mlčanlivosť?

Naša spoločnosť dbá na ochranu osobných údajov svojich klientov a dodržiava platné zákony a smernice.  Všetci naši Stavební asistenti školení v oblasti ochrany osobných údajov a sú povinní dodržiavať zákony týkajúce sa ochrany osobných údajov a mlčanlivosti. Prístup k Vašim údajom majú len naši pracovníci, ktorí sú k tomu oprávnení a podliehajú podmienkam mlčanlivosti.