Ako to funguje?
virtuálna stavebná príprava, rozpočty a administratívna práca
1. Prvý kontakt
kontaktujte nás
Začnite prvý kontakt s nami úplne jednoducho - telefonicky alebo e-mailom.. Stručne nám opíšte Vaše podnikateľské pôsobenie a činnosti, pre ktoré hľadáte svojho nového osobného Stavebného asistenta. Spoločne budeme diskutovať o Vašich potrebách a prispôsobíme našu ponuku Vašim požiadavkám.
2. Spolupráca
dohodnutie podmienok
Pri spolupráci s nami sa spoločne dohodneme na podmienkach a cene úlohy alebo projektu. Pre Vašu ochranu je súčasťou spolupráce aj podpísanie dohody o mlčanlivosti a ochrane osobných údajov. Odhadneme spolu časovú náročnosť projektu a dohodneme sa na paušálnej sume alebo hodinovej sadzbe. Počas vykonávania práce bude Váš osobný asistent neustále k dispozícii a môžete sledovať jeho prácu online cez live záznam obrazovky pracovného počítača.
Sme si vedomí, že v podnikaní sa môže vyskytnúť nečakaná úloha, a preto Vám Váš asistent zostane k dispozícii aj po skončení projektu. A to bezplatne až do chvíle, kým ho nebudete opäť potrebovať. Mimo pracovnej doby je možné kontaktovať ho cez telefón, WhatsApp alebo Telegram. Sme tu pre Vás a radi Vám pomôžeme.
3. Odovzdanie dokončenej úlohy
report objednávky prác
Zaručujeme Vám, že po úspešnom dokončení projektu alebo úlohy Vám poskytneme podrobný report podľa dohody zo zmluvy. Výsledok práce môže byť prezentovaný v rôznych formátoch podľa potrieb a požiadaviek klienta.
V prípade dlhodobých paušálnych projektov dostanete report vždy na začiatku mesiaca a zahrňuje súhrn práce za predchádzajúci mesiac. Takto sa vám poskytne prehľad o tom, ako sa projekt vyvíjal a ako sa realizovali jednotlivé úlohy.
